ER DU Rå På LOGISTIKK OG PLANLEGGING?
08.02.2023
Logistikken hos oss er alltid i fokus! Vi søker Transportkoordnator til Mylift Hamar.

Mylift AS er en utleie- og serviceleverandør, etablert i 2009. Vi leier ut maskiner og utstyr. Vi leverer maskiner og utstyr primært på Østlandet. Hovedtyngden av kundene er innen bygg, anlegg og alle typer eventer. Mylift AS har en omsetning på 210 millioner og er 60 ansatte. Vi er en fremoverlent aktør i markedet som alltid søker innovative løsninger for våre kunder, innenfor til enhver tid gjeldende regelverk.
Vi jobber kontinuerlig for å sikre rett levering av varer i henhold til kundeordre. Vi ønsker å jobbe planmessig og effektivt, slik at målsetning om leveringspresisjon oppnås.
Vi er et team med dedikerte ansatte og kanskje er det du som blir vår neste nøkkelperson hos oss i Mylift AS.
Noen av arbeidsoppgavene:
- Planlegging av oppfølging av daglige transporter
- Booke nødvendige transporter for å løse oppgavene
- Ruteoptimalisering
- Dialog med kunder og andre transportører
- Oppfølging av leveringspresisjon
- Koordinere kostnads og leveringseffektive logistikk løsninger
- Samt ansvar for lastebilparken til Mylift AS
- Være et viktig bindeledd mellom kunder og andre ansatte på vegne av Mylift
I rollen som vår transportkoordinator vil du få en spennende, variert og til tider hektisk arbeidshverdag. Ditt ansvar vil innebære ansvar for koordinering av transport som bl.a kjøreruter og overholdelse av tidsfrister, til kontinuerlig forbedringsarbeid. Din delaktighet i ukentlige planleggingsmøter er viktig. Du vil rapportere direkte avdelingsleder. Vi har fem egne biler og bestiller innleid transport ved behov for å sikre at alle leveransene kommer frem i rett tid.
Ønskede kvalifikasjoner:
- Utdannelse gjerne relatert til logistikk er en fordel
- Erfaring innen logistikk, transportbransje, grossist og/eller produksjonsbedrift
- Gode IT-ferdigheter,
- Erfaring med bruk av logistikksystemer
- God norsk og engelsk språkkompetanse
- Kl CE og Truckførersertifikat er en fordel, men ikke et krav
Hvem er du?
Du er analytisk og brenner for god logistikkflyt, som baner vei for gode rutiner og arbeidsmetoder. Du er god på å forstå og bearbeide tilgjengelig data effektivt, og selv om det koker litt rundt deg beholder du roen. I tillegg har du evnen til å kommunisere tydelig og korrekt, både muntlig og skriftlig.
Dette er en viktig nøkkelrolle og du vil få god mulighet til å utføre og påvirke til god logistikkflyt. Fleksibilitet er viktig for at du skal lykkes i rollen.
Hvorfor velge oss som din arbeidsgiver?
Vi i Mylift AS, ønsker deg velkommen til et trivelig og driftig arbeidsmiljø – vi har det gøy og jobber hver dag med å forbedre detaljer som kan løfte effektiviteten og kvaliteten for våre kollegaer og kunder. Vi kan love deg en variert og spennende jobb i et selskap med solid økonomi. Vi har engasjerte eiere og et styre som sammen med deg har ambisjoner om videre utvikling og vekst.
Identifiserer du deg med dette? Vi gleder oss til å høre fra deg. For mer informasjon om stillingen kontakt vår rådgiver i Adecco Select, Hilde Bolstad: 481 44 303 | hilde.bolstad@adecco.no
Om arbeidsgiveren
Mylift AS avd. Event er en totalleverandør av utleieprodukter til alle typer arrangement og leverer årlig produkter og tjenester til flere små og store festivaler, konserter og idrettsarrangement. Mylift har en omsetning på 200 millioner og har 55 ansatte. Mylift har avdelinger på Gjøvik, Elverum, Dal og hovedkontor på Hamar.